Vill ha.......



Fan va jag vill shoppa :O huhu blge <3<3<3 Får ta och åka dit någon dag <3

Jag tror jag har bestämt mig! eller aa JAG HAR BESTÄMT MIG!

Det blir:
Inte mörkt, ÄN.... Ska lägga i lite mer blonda slingor och så... men senare så blir jag nog mörk igen (= Pratade med mamma i förrgår på telen (hon är ju i Thailand) så hon tyckte att jag skulle vara blond ett tag till iaf sen får jag se ;) haha så japp det blir väl kul XD så måste bocka klipp och slingning hos Camilla i hennes salong ;) så får se ;) Men mamma tyckte jag skulle vänta tills hon kom hem iaf! så vi får se (= hehe eller om jag gör det nu snart ;) hihi <3

Är ju somrigare med lite ljusare hår ;) sommrigt åå vad jag längtar efter sommaren <3 Min "naturliga" hårfärg är blond men har vart brun/svart i 2år men nu har jag lagt i blonda slingor 2 ggr så det börjar bli ljusare (= hihi så det ska bli kul ;)

Nu så ska jag nog lägga mig i sängen igen och tycka synd om min näsa <3 huhu  Det tycker jag att jag gör rätt i ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0