Trött och åter trött^^

Har nog sovit hela dagen! Den tiden som jag inte har suttit här har jag sovit! vaknade nyss... Håller på att fixa te nu! mumms <3 Kanske ta en Alvedon också? Helt trött i hela kroppen och käkarna känns helt stumma!

Tidigare under dagen kollade jag och Emil på teven om Björn Skifs XD Han är ju från vansbro och hade ett band där som hette slam creepers hihi fränt ;D

Blir nog en tidig kväll för mig så får vi se hur det blir imorgon (= skola eller inte... hummm!

De här bilderna har jag glömt bort! Är från den 19 December när Emelie fyllt och vi var ute på Solo ;) haha så här kommer de ;)






Såå nu får det allt räcka med bilder ;) haha tillbaka till sängen =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0