Skola skola! knorr knorr

Knorr knorr ja säger min mage nu! har inte ätit någon lunch idag^^ Var inge god så köpte mig en torr maka i fiket! slut på rostbiff makorna :O Tår i ögat* Ajaa får käka något senare ;) hihi..... Har inte hänt så mkt mer idag! trök trök! Och kursen som vi starta med igår (Naturkunskap A) ska vara slut och 8 veckor^^ och under de veckorna har vi 3 veckors APU! SHIT..... Läraren ska hem och föda barn då och det finns ingen anan "/



Slutar klockan 4a idag :'( snork.... Sen blir det nog stan med Emma en sväng ;) haha trevligt =D

Under tiden nu på data lektionen så ska jag nog göra om min blogg design lite? typ ta bort snöflingorna =D Det tycker jag lät som en as bra idé ;) puss så hörs vi sen ;) <3

Kommentarer
Postat av: nadja

haha okej ;) najs. ja, när ska vi ta den? :D jag kan när som helst tror jag. torsdag mayby?

2010-01-12 @ 15:07:55
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

hm jag slutar tjugo över två då. så kan nog hinna med en buss vid halv tre :) när slutar du?

2010-01-12 @ 19:31:11
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0