Paradise hotell

Sitter och kollar det nu för tillfället! Är reklam så lär mig fatta kort så jag inte missar nått ;)



Hennes jobbb är strippa! Så måste kolla på tävlingen nu^^ Tjejerna ska strippa HAHA Vet inte va jag ska skriva! Reklamen är slut och är så inne i programmet!


Var och handlade och köpte en massa gått ;) läs ju fixa lite lyx åt sig själv när inte karn är hemma ;) <3 Ätit en massa frukter och banan med grädde och drickit varm oboy! haha massa mumms kan man ju kalla det ;) Men nu så ska jag tillbaka till teven!

Vilken kåtbock han ör :O vafan vare han hette :O åå mitt fucking minne alltså :O Steffan kanske? aja men iaf! Han och den nya "strippan" delar rum och de hade sex och efter sexet gick han till Erika som har fått flyttat till singelrummet och hade sex med henne också shit! haha ajaa ett till avsnitt nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0