Jobba jobba (=

Nu har det var dårligt med uppdateringar^^ shitt alltså.. hehe (A) men har väl inte haft tid? njee har haft ganska så stressigt XD

Torsdag - 16.00-18.00  Lilla Ängel
Fredag - 15.00-18.00   Lilla Ängel
Lördag - 10.00-14.00 Elkedjan

(PENGAR*)

Igår han jag med as mkt ;) haha Vakna och så kom pappa och hjälpte mig att få upp min spegel på väggen som stått i kartongen sen innan jul^^ så kändes som om det var dagx att få upp den ;D Sen åkte jag och pappa vidare till mamma och starta bilen med startkablar och körde den till värkstaden! sen ringde jag till vägverkat och hörde vart mitt körkort tagit vägen! så fick veta att det var posten som strulat till det så drog dit och fik körkortet sen hem, skulle precis börja göra ordning mig så ringer telen och så var bilen klar! REDAN? så stack iväg och hämtade den... sen göra ordning sig fort som fan och sen dra och jobba ;D stress dag allt ;)

Snart är det stängning^^ så skönt ;) haha så då ska jag gå och lämna nycklarna till lilla ängel sen kika lite på stan och sen hem ;) snart*

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; jo tack det är bara bra här med. Pysslar du med ikväll då?

2010-01-23 @ 21:28:14
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vad tycker du om övernaturliga fenomen - andar? Tror du på sånt eller inte? Har du någonsin vart med om någonting övernaturligt?

Kika in på min blogg och lämna några rader i mitt diskussionsinlägg som handlar om just andar. Du hittar inlägget här: http://saabiina.blogg.se/2010/january/25-januari-10-diskussion-9.html



Tack!

2010-01-25 @ 22:28:51
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0