Jävla bil jävel :O

Fullpackad dag idag^^
Jaa gud det har vart mkt idag ;)
Sovit själv och det gick bra! Gick upp vid en 11 för att fixa mig och sen åka och hämta Emil hos pappa som är där och håller på med datorn med min lossas bror ;D Men iaf, gick ut till bilen försökte starta den! "PANG" den startar inte :O Fyfan va drygt... gahaaa. så ska det väl inte vara? Så ringde till pappa så han fick ta med sig Emil in till stan och starta bilen med kablar! Funka och så nu var vi på väg till Falun.. Emil skulle träffa någon tandläkare! Resan dit gick bra^^ Och bilen starta ;) Vart att vandra runt i lite affärer men inte många! Kul iaf ;) Vi kom hem vid en 5.. eller aa då åkte vi hem till pappa och Anna och de skulle ha lite besök hemma, anas föräldrar och även farmor och farfar! Så vi vart kvar och åt mat vi med och även efterätt! Gud va gått det var ;) Anna är as duktig på mat, mumms <3
Tråkigt inlägg? jaa jag vet XD haha Inga bilder inget alls.. Men kameran jag vill ha är helt slutsåld överallt! blir tokig.. varför?



Gammal bild på syster och mig <3
Nu så ska jag snart hoppa in i en varm dusch och sen blir det sängen ;) hihi pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Fan vad jobbigt det är när bilen krånglar! Dom ska bara gå!:P

2010-01-08 @ 14:35:05
URL: http://louisesr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0