Hej träningsvärk?

Jaa gud, undra om jag äns kommer komma upp från sängen imorgon? kommer inte tro det.. haha Vart en riktig hård träning med Nadja och Amanda ;) Va gjorde nått i en grupp som man fick anmäla sig till och vart helt slut körd efter det :O ojoj Nadja åkte hem efter det så jag och Amanda satt och pratade i 40min :O Vi hade mkt gemensamt ;) haha Sen körde vi lite masiner, träna magen och en sånt ;) Så det var trevligt att vara och träna ;) Var allt länge sen nu ju XD



När jag kom hem vart det att klä på sig rejält! haha jag och emil skulle gå och handla ;) Så jag såg as FET ut^^ Först långkallingar sen mjukisbyxor över det och sen täckjacksbyxor ;) haha Och sen linne, långärmad, dragkedjsjacka och sen en stickad tjock tröja =D och en jacka på det ;) haha FET!



Men nu så ska jag in och ta mig en varm dusch och sen lägga mig i sängen och kika på film ;) Puss puss<3

Kommentarer
Postat av: nadja

cirkelstyrka gumman ;) och vi kör järnet nästa vecka också :D

2010-01-14 @ 22:01:39
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0