God morgon VINTERLAND!

Jaa bättring på vädret? nej absolut inte, det är iskallt än.. iaf vad det ser ut som när jag koller igenom fönstret! Vill ha sol sol sol! Åka utomlands någon? Men eftersom det har vart en bra vinter nu den här vintern så får man ju hoppas på en bra sommar också ;) En riktigt varm en =D

Bada bada.... Jag och Johanna 2007


Jag är uppe as tidigt och känner mig så trött.. vill bara ligga i sängen och kolla på teve.. vill inte ut nu! Jag börjar jobba kl 10.00 därför är jag uppe nu! huhu 10.00-14.00 Vart inte så mkt sovandet inatt! Somnade efter 1 inatt och vaknade vid en 4a att Älskii stod i duschen, han hade ont i benen för han hade dragit på för, för, för, för mkt linnex! Och det gör så jävla ont om man gjort det usch.... Stackarn <3

Men nu så ska jag fixa klart allt innan jag ska GÅ.. Hoppas ni tycker synd om mig (A)

Kommentarer
Postat av: Louise

Stackare! Vad jobbar du med?:)

2010-01-09 @ 10:08:25
URL: http://louisesr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0