Dagens vill ha?

Som alltid! det är massor.... haha like it <3

Detta är från nelly.se Jag har varit lite arg på de ock skrivit lite dumma saker till de.. hehe sorry Nelly <3 Men men.. Jag skickade förra veckan in en retur och valde att ta pengarna tillbaka och sen beställa nå nytt när jag hittar nått! Är på 400:- . En vecka har gått och de har inte hört av sig eller något! Så skrev till de (första var bara med snälla ord) men fick inge svar, efter 2dagar skrev jag ett nytt med massa skit om hur arg jag var! haha Då fick jag svar på en gång ;) Att det kan ta upp till 2veckor.... shit 2 veckor :O Nu när jag hittat lite så skulle jag ju kunna beställa det! Men jag tänker inte beställa något därifrån innan jag får mina pengar (= haha och så PUNKT.


Hittade lite bilder på Älskii när han tränar! Den här första bilden är tagen av en tidning. Nästa bild är tagen av Emils syster =D


Men nu så ska jag nog allt gå till köket och fixa nått att äta ;) Puss <3


Kommentarer
Postat av: Li

Riktigt snyggt! Jag vill också haaa, jag älskar skor! Tävlar han? (:

2010-01-09 @ 21:42:10
URL: http://takemyplace.blogg.se/
Postat av: Louise

Okej, men det är ju skönt att få in lite pengar :) Man tjänar u liksom inte så mkt på att plugga:/:P

2010-01-10 @ 10:38:49
URL: http://louisesr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0