Dagens inköp^^

Lindex! Där hittade jag lite smått och gått idag ;) mumms <3 hihi Fast vart riktigt kassa bilder som jag tog nu lite snabbt XD haha









När jag testade de här nu när jag kom hem så råkade min bräda ramla och då var Tyson på en gång upp på den och pissa på fodralet! Jävla katt.. Tror ni jag vart arg eller? fyfan! Så han åkte in på en dusching kan jag allt säga ;) haha han får skylla sig själv.... Ser han inte riktigt glad ut på bilderna? Det sägs väl att katter hatar vatten?

Men jag tror allt att min misse börjar bli van ;) haha För han pissar och är så dryg^^ Hundar är så himmla mkt roliga djur som man kan lära så mkt! Det är synd att man inte kan göra det med katter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0