F*n va kallt det ska vara... sommar i mitt hjärta <3

Hur länge till ska det vara så här snor kallt verkligen^^ Fick gå till skolan idag för bilen ville inte starta i denna kyla! :( snyfft.. hela ansiktet domnade fan nästan bort.. usch. hatar kyla^^ Sommar i mitt hjärta.. Vill verkligen ha sommar nu! Tänk att vakna imorgon bitte, kolla ut genom fönstret och se solen, gröna plättar och massa blommor =D Som i snövit! med en massa djur ;)

Träning efter skolan vart det ;) skönt, men var på tok för trött för det XD haha jobbigt! Efter det så kom pappa och hämta mig på gymmet för att hjälpa styarta min bil med start kablar! Fast först fick vi lov att putta loss den från all djup snö.. as drygt och det var fan bra att jag inte duschade efter träningen (skulle ju hem på en gång och duscha hemma) så vart minst lika varm av att putta bilen XD haha Sen så fixa pappa och så starta den ;) KANON.... Så skönt. in och duscha av kroppen snabbt sen vidare ut och köra runt och låta den bli riktigt varm ;) så HOPPAS HOPPAS så startar den imorgon ;)

Ge mig sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0