Vilka är judar? Vad är jag?

Helt slut!!! Sitter här och känns som om jag svävar på rosa moln! Känner mig helt borta och inte alls i samma värld som vanligt! Slut i ögonen och kroppen! Har haft ont i bröstet idag så känndes som om att jag inte kunde andas riktigt, as obehagligt "/

Det har iaf gått bra och jobbat som vanligt (= Slut men bra! Typ gå och lägga sig nu så jag kommer upp imorgon bitti! Jobbar imorgon med 11.00-17.00! Jag är tät!


Igår! Emil höll på att dö och jag? öö va????

Jag kollade på teve och så babblade de om drotningens pappa som var nazist tror jag? så de prata om judar och så...

Jag - Vilka är judar? Vad är jag?
Emil - "stora ögon och bara blängde på mig!"
Jag - ÖÖ vaaa?
Emil - Seriöst? undrar du vilka är judar och vad du är?

så japp igår fick jag en läxa om  vad är judar och vad det är för skilnader! och jag står tydligen att jag är kristen pågrund av att jag är döpt! Men har 2 slutsats om varför judarna vart slavar för hittler (kristna)...

1. För att det var judarna som mordade Jesus...
2. För att de kristna är avensjuka på judarna...

Tycker det låter vettigt! (hoppas att inte Emil läser detta nu! ) haha


Idag på jobbet!
Fick jag göra en svart/Grå sotnings sminkning på en kund! Hon ville ha lite tips och hur man gjorde det! Så jag sminkade hennes ögon och fan så snygg hon vart ;) haha Jag mkt nöjd och så köpte hon ju alla grejer som jag använde mig utav ;)

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

nja, Emmis vet inte om det riktigt är så , men visst de var avundsjuka, Tyskarna behlvde en syndabock och Judarna var oftast på den tiden bakmän och väldigt duktiga med ekonomin, och när ekonomin blev sämre så blev de utsatta och folk började anklaga dem och så blev det så hemskt som det blev. Men judarna har alltid varit ett utsatt folk det går tillbaka hur långt som helst i tiden, de blev landlösa och spred sig runt om i landet och var väldigt trogna i sin religion så de har alltid haft sån otur och det är ju hemskt :/ Jag tycker det är lite kul det här med judas eftersom jesus valde sina lärjeungar med hjälp av gud, så isåfall hade ju gud en del i spelet , aja tror ju inte på detta men jag tycker allt är ganska flummigt, men det är ju synd att folk ska behöva lida för vad som står i böcker ..

2010-12-06 @ 21:24:58
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

haha :D xD menar Bankmän* ;)

2010-12-06 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0