Jag vill ha långa snygga naglar ;)

Hejsan hoppsan! Nu är jag hemma. ska snart åka och handla! Är så slut! Ledig imorgon. Alltså... va äre för någon jävla julkalender iår? :O shiit... kom helt av mig nu vad jag skulle skriva om! haha


jobbat idag och det gick bra som vanligt ;) hihi  Har köpt en julklapp idag så en till stryken från listan i mitt huve ;) haha!  så flera kvar! Ringde nyss en nagelförlängnings företag här i ludvika för att höra om tid! Så förhoppningsvis så fixar jag naglarna nästa vecka (= hihi kul kul! att jobba och försöka sköta sina egna naglar snygga är inte det änklaste! haah De går av och nageln på ett finger har gått av på halften mitt i nageln och gör skit ont :O

Kanske ska börja med att göra egna gilé naglar som jag höll på med för nått år sen! Vart riktigt grym på det ;) haha


Kommentarer
Postat av: sandra

hur fixade man egna gelenaglar? :D

2010-12-09 @ 18:33:16
Postat av: Emmis

svar Sandra; Det finns att beställa och även så fanns det förut en enkelt sätt från cubus! men vet inte om det finns kvar än? "/

2010-12-09 @ 19:27:54
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: sandra

okej :) får kolla runt lite då. vill ha fina naglar. haha och sen om man gör på salong blir ens naglar så förstörda efter :/

2010-12-10 @ 10:41:50
Postat av: Emmis

svar Sandra; Jaaa det är så synd att de blir de. men ska göra det en sväng nu iaf har jag tänkt XD

2010-12-10 @ 19:14:22
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0