Undra vart denna kväll ska sluta?

Snart eller snart eller lika sent som inatt? somnade vid en 2 så var inte så pepp på att gå upp tidigt på morgonen och kände mig helt bortblåst av trötthet :O Men men så lär väl försöka få lite mer sömn denna natt! Hoppas jag ;) hihi

Just nu sitter jag och äter chocklad (A) Kunde inte hålla mig längre och var tvungen att öppna den (A) hihi har vart duktig på att spara den! Fick den ju i julkapp ;) haha


Mamma är löjlig i bland XD hahah Hon tycker det är jobbigt att träna! Inte för att själva träningen är så jobbig utan för att man först måste sminka sig när hon åker dit och så måste hon sminka om sig efter träningen (-och tänk utifall jag skulle ha glömt nått? nej fyfan.) haha japp mamma och make-up artist! haah de lever inte lätt ;) haha


hahahahahahah Ica stig bor på samma gata som cassi bor på i Göteborg XD haha Gå och hällsa på kanske när jag är där? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0