Tiden bara rinner iväg!

Gud va klockan går fort! Känns som om jag inte har hunnit med nått idag! hehe! Imorgon jobb! helt slut efter 2dagars ledighet! hehe Kanon!

Vad fick jag i julkapp?
jag fick mkt fint (A) Pengar! haha min älskade gdh plattång (lila) matlagnings bok, godis, underkläder ;) mmm glögg sak och muggar i samma seie, as fina ;) Och så fick jag ett kaffe mått ;) hahaha så nu kan pappa göra kaffe ;) jaaa jag fick mkt smått och gått ;) i kuväret jag fick av pappa och anna så fanns det en 500 och en lapp där det stod "1500" hahaha knas (= så han satte in det på mitt konto så kanon ;)

härligt härligt (= Har haft en kanon härlig och välldans lung jul emot vad det brukar vara! så japp! Härligt ;)

Jag och syster förra julen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0