Storasyster!

Jag holler på att tvätta och så har jag fixat systers blogg!!! Vart heltokey ju (= En överaskning till henne (= hihi nHon har klagat på att hon tycker att jkag skullegöra en åt henne! hihi nu har jag gjort det! Valde bilderna själv. om hon inte gillar de så får jag ju göra om :P



Håller fortfarande på att tvätta och jävlas! haha finns ju så mkt tvätt shises..
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag? humm.... lär iaf hoppa in i duschen och så ska jag ha hårinpackning i as LÄNGE! Så håret blir mjukt och gosigt (A) hihi Disela ligger i soffan på ryggen och sover som en stock!

Kommentarer
Postat av: Cassi

MEN GUD TACK SÅ JÄVLA MYCKET :D DEN VAR JU AS SNYGG!!!! du är så himla duktig älsklingen :D hihih åh gud jag är verkligen skit glad (a) <3

2010-12-01 @ 17:57:49
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0