Parfym! För henne och för honom!

Är lite knas (A)
Jag sprutade nyss på mig emils parfym! Jaa varför? För den luktar så in i helvete god! hihi mumms (A) Sen bad jag emil lukta på mig! Men har du sprutat på dig min parfym? du är ju knas... (A) hehe mumms!

Armani code: En av de populäraste kill parfymer för tillfället! Den är något grymt god! mmm Men en aning dyr. Emil fick den av mig i födelsedags present när han vart 18 år (= Kostar nästan 700kr för bara farfymen! sen har han den i after shvave och sower lotion. Funderar på om man ska köpa deon i den också! Den kostar dock 300, men lukten går ju inte att beskriva :O mmm! ssssss (A)



Har en hel del olika parfymer jag. den jag hade på mig idag är en Biotherm parfym! Luktar mumms! Men en parfym jag vill ha är Jesica simpson Fancy

Denna parfym doftar vanilj (jag som inte gillar vanilj) men den är även lite pudrig av sig! Så den här gillar jag skarpt ;) haha mumms lixom!

Finns så grymt mkt goda parfymer! ojojj! Och så jobba hela dagar brevid parfymerna och sälja parfymer är jag bäst på ;) haha så kom till mig om ni vill ha en god parfym ;) men fråga inte vilken som är nyast av olika sorter och så! Det har jag inte så stor koll på! Vet iaf vilken hugo boss nya parfym är och lika så med dolce gabana (stavning?) den sistnämna parfymen sägs förföra kvinnan! mumms ;) Det är alltså en herrparfym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0