oooohhooo shiiitt

Nu har jag ont i fötterna, huvudet och ögonen! Vart en hård kväll! Den harvart roligt! Mkt dans och springa ifrån fyllon ;) haha Jag och emma är bäst på att dissa killar som raggar på krogen! haha typ dom tror nog att jag och emma är lespiska eller nått haah XD Ajaa de får tro det för man blir iaf av med alla drygingar! Och även läskiga killar som man kutar och jömer sig från ;)

Musiken var inte den bästa! Men det har vart roligt att träffat på mkt folk och skaka rumpaaa så klart! och många äkel som har smekt ens rygg typ. blää... fulla och dryga!

skulle kunna somna stående känns det som! Tur att Emma har lämnat lite coca cola som jag lär ta några klunkar av ;) Träffa på även några dryghögar (emils kompis!)  "vinka hit mig" - Måste få krama någon ikväll som är snygg! haha så fick jag en as kram :P Han säger nu till Emil att jag var full! haha nej tyvär jag kör ikväll!



*Snark*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0