När katten är borta, dansar råtterna på bordet!





Är väl så man säger? hahaha Emil är inte hemma! så nu har jag köpt godis och gåttar mig mned (A) Och eftersom jag inte orkar laga någon mat så köpte jag färdiggjord kykling (A) Och så köpte jag korvbröd  och kätschup! hihi !!!! Kommer bli mumms (A) Emil åkte i tisdag och jag har gått ner nästan 2kg! haha Ändå har jag smällt i mig så mkt julmat och godis och massa mumms så kan inte förstå? haha

Vart en liten mini shopping idag med Emma ;) Köpte en röd snygg BH och ett par matchande troser ;) Så de ska vara! Och så köpte jag 1a boxen av burn notis!



hihihi! Fanns ingen jacka att köpa i lilla Ludvika :( suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0