Mmmm, chokladbollar!

Sitter i soffan men datorn i knät och myser! Känner mig pömsig i ögonen! Vi somnade inte förens 3, inatt :O så jaaa jag har rätt att vara tröttis och så är jag mätt i magen! och så har jag ätit en chokladboll och himelskt vad god den va ;) hihi

Idag har jag även vart med familjen windahl och kollat på dotter windahl. Hennes klass eller om det vara hela estet som hade en jul show! Måste bara säga fan va bra ida är på att skaka rumpa ;) haha ne men alvarligt så är hon verkligen den som drar till sig alla blikar för hon skiner som en sol när hon dansar! Kanon duktig verkligen :O Massa aplåder till henne. hon var absolut bäst under hela showen ;) +så vart man ju en aning avensjuk på herr råsa kaninen! när han gjorde volter och massa sånt ;) Kan ju skryta att jag en gång i tiden också kunde göra bakotvolt och framåtvolt på marken! Men nu kan jag knappt framåt längre! Bara vissa gånger jag sätter den snyggt! brukar testa typ nån gång varje sommar! haha

det var mkt roliga sener men det absolut besta var de "3 vise männen" hahha


Min mobil har vart borta hela dagen! Hittade den för ett tag sen och jaa vart låg den? joo på ett bord. måste ha sett rakt igenom den när jag leta? otur.

Imorgon blir det att åka hem till ludvika senast 10, för kl 13.00 så ska jag börja jobba ;)

Blir ett bildlöst inlägg!!! Attans vad jag vill ha en kamera nu :O

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh! Jag är verkligen galen i chokladbollar! Jag ska bara springa ner till livsen och köpa kakao så ska jag också baka mig en omgång chokladbollar nu på direkten ;D

2010-12-20 @ 22:54:02
URL: http://www.chokladbollarrecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0