Minnen!

Nu vart jag och tänka på allt som hände under 7-9an! Jag och Emelie thaita som fan! haha Fyfan vilka skit ungar vi har vart! Men jag ångrar inte en sekund av nått ;) Som ex första gången vi skulle dricka! Jag fyllde 15år och vi skulle fira mig! Det var jag, emelie, milla och cassi! vi hade as kul och jaa var lite busig! Drack bara några cider men det räker gått och väl! första gången! Sen vart det lite mer och lite mer. Men jag och emelie tyckte det var så töntigt med alla andra i ens ålder som skröt om hur fulla de hade vart i  helgen! Jag och Emelie var tysta om det. Ingen visste att vi festade för vi ville inte festa med dom i våran egen ålder. bara de som hade gått ut 9an typ. Men sen en helg så vare någon som hade sett oss och så började de kalla oss för alkisar? gud va kul va? nej så japp. Aldrig att jag har festan as mkt aldrig! Efter jag har drukigt en dag på en helg så klarar jag inte av att dricka på flera veckor? tycker det är bra!  Mer bus jag och emelie har gjort? jaa på ett föräldra möte med alla 9ornas föräldrar där så skälde lärarna ut min mamma och hur jävliga jag och Emelie är! hehe pinsamt och mamma, pappa, birgitta och gert var galna på oss! haha men herre gud? Lärarna satte dit oss för allt även om det inte var vi? kom ihåg en gång vi satt längst bak vi fyra. Jag gick och vässa pennan och så skriker läraren åt mig att hålla tyst? jag baa -VAAA??? jag har ju inte sagt ett skit jag står ju här? då var det emelie och beccah som satt där nere och flammsa men ändå var det jag som hon var vansinig på XD Lika så har det hänt så för emelie med ;) haha vi har skrattat så javla mkt!


hihi bus bus <3

ex den här bilden? Det är på en idrottslektion ute! Vilka håller i idrotten? joo vi men istället för att kolla om de sköter sig när de leker våra lekar så står vi på händerna och leker vi istället! Då åkte vi på en urblåsning av lärarna! haah

och en vända när alla lärare satte sig vid mig och emelie i matsalen? och skällde på oss och att mattanterna hade sagt att vi hade vart ofärskämda och kaxiga! haha Vi hade bara sagt! Vad är det här får gägga? (det var risgrinsgröt men såg ut som risgryns soppa) och så kom en annan kompis och ställde huvet mellan oss och sa att det var risgryns soppa och så skratta vi! haha jaa. vi har hittat på mkt ;) <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA, så jäkla skoj!

Den tiden kommer jag alltid att minnas, vilka ungar vi var:o haha! men ingen kan ju ta ifrån oss att vi hade roligt:P <3

2010-12-10 @ 10:01:12
Postat av: Emmis

svar Emelie; Den tiden konmner ingen kunna ta oss ifrån oss ;) <3

2010-12-10 @ 19:12:58
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0