Julklappstips till mig!

Jaaa... jag har funderat på vad jag önskar mig av mamma och anders (A) hihi Tror jag önskar mig en ny plattång (A) GHD blir det då! Det är verkligen en kanon bra plattång! Men de är dok en aning dyra men ingen plattång slår dessa. de kostar 1999:- Skulle vilja ha en sån! Mamma har 2st! Hon är onödig hon ;) haha Hon har en lilla ute i huset och sen en turkost i det nya huset! hahah jag önskar mig då, antagligen en lia eller turkos! Den turkosa är så grymt snyggt :O haha ska berätta det för mamma att jag önskar dej (A)

Eller hur är de snyggaoch färgerna? gaaaa så snygga de är! Och så inihelvete bra också!


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Sv: Jaa eller hur ;D ^^, vi får sitta å mysa i såna ngn gång hihi :D <3

2010-12-15 @ 20:27:47
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0