Jag önskar mig!

Jag önskar mig en kamera har jag kommit på nu (= Sa det till han! Men till svar sa han

-Du lär kanske önska dig ett nytt bilbatteri?
-Jaaa jippi... ALDRIG det är  ju ingen rolig julkapp?

Så nu håller jag på att kika på digitalkameror och systemkameror! Men vet inte om jag ska ha en vanlig eller en systemkamera? Men det lutar mest mot en digitalkamera! De är inte lika klumpiga och lättanvända (= Det gillar jag. inte massa konstiga funktioner som man inte fattar sig på :O haha
massa fråger i mitt huve! haha hur kan det vara så svårt att välja vilken kamera men önskar sig i julklapp?

Den svarta har iaf mest pixlar! med riktigt roligt med skärmar på både siderna som de andra har :P ihhi

Eller om man ska köpa en systemkamera? Det blir ju riktigt bra bilder med såna men jag är ju inte den direkt konsentrerade stilla typen som försöker ta kort på en blomma! Allt ska gå fort! haha Så jaa men jag får fundera och höra med pappa om vi isåfall kan åka till blge och jag får välja ut en i julklapp ;) skulle inte vara så tokigt ;)

Emil ska iväg och träna nu så kanske ska kolla på film! hehe <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0