händelserik dag? nooooo

Hejsan hoppsan.....

Är hemma och har vart hemma ett bra tag! Men tog mig en tupplur i soffan och gosade in mig i sisses päls (A) hihi sov som en stock!!! När jag vakna hade hon lagt sig i andra änden i soffan? Hon tyckte nog att jag var lite jobbig ;D

idfag har jag vart på morgonmöte på Åhléns! Trevligt att få vara med på sånt eftersom det inte är nått vi extra jobbare har vart med på tidigare! så det var intressant (= Jag gick till jobbet idag! Attans lixom... kallt som fan vare. bilen startade inte så yes.. då har man lust att sparka in fronten typ.. haha men men jävla kyla. Så fick jag även schema över denna månaden hur jag ska jobba så det var ju kul ;) fick mkt bra tider! hihi jobbar julafton också 09.00-14.05! Så jag hinner även så på tomtevärksdagen och allt det =D hihi siken tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0