Glömde nästan!






Dagens inköp! En ny fondation! Vart en från clinique! Anti-blemisch solution!Hoppas den är bra nu ;) Säker är den ju det och vet att deras produkter är kanon eftersom jag säljer dessa själv ;) Den ljusaste så klart!

Fin fina grejer till fin fina priser! haha 305:- 30ml finns att köpa på Åhléns så klart ;)

Har även köpt den sista julklappen till Emil! Hoppas han hittar på nått jag vill ha! Inge godis eller trams vill jag ha.  jag vill ha nått seriöst!


Så yes! Lär lugna ner mig lite med shoppingen (A) haha Men älskar man att shoppa så är det svårt!

Skulle ju ha fixat naglarna på salong förra veckan men det vart inte det för hon jag skulle gå till är sjuk :( Så hon fråga ifall jag kunde ta det efter nyår! Så japp efter nyår blir det (= Härligt! Längtar efter att ha snygga frächa naglar! Var grymt länge sen jag fixa naglarna på salong!

ska tvätta av mig sminket nu sen sova ;) Upp och jobba imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0