Dagens inköp!

Hello igen!

Daniel vann allt i ung och bortskämd (=
Första gången jag såg han i teve så undra jag - HERREGUD? va är det där för idioet? Men han har verkligen växt upp sig ett antal åldrar! shiit så söt han är =D hahah

vem hejade ni på?



Iaf!!!! Dagens inköp!
En blå tunika massa söt den är (A) Och en grå grovstickad tröjja! Ser en aning fet ut i den. men men så äre att inte vara stor växt! haah Skulle ha varit 1storlek mindre eller 2 (det är xs!) men iaf det är ju en "over size" tröja (= Så skit snygg är den iaf ;) hihi

Den blåa! kanske en snygg tröja som fungerar att ha på julafton med släkten? ;) Ska tänka på det!

Bakifrån och framifrån! grymt nöjd!

Den gråa over size tröjan! snygg och mysig + att den är varm för en fryslort som mig (A)



Höll nästan på att köpa med mig ett par bärsa jeans! hehe men jag höll i tyglarna! Jag är inte bears (hur fan stavas det? :O )

Lilla blå 299:-
stora grå 399:-

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Åh den toppen stod jag också å pillade på idag xD grymt snygg färg å ärmarna är ju grymt snygga :)!

bäsch stavas beige (: fast man säger ju Bääääsch endåså ^^.

2010-12-21 @ 21:27:11
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Ellen

Fint halsband där! Hittade en sådan uggelhalsband på estello.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0