Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?

Det jag har på min än så klart ;) Fast funderar starkt på att byta till mjukiskläder och tagga ner lite (A)
jag har alltså haft på mig en svart klänings thait som har axel detailjer och axel vadd! haha as snygg ;) Kallas för mickel jacksson! haha



Hel svart dag idag! haha men hade lockigt hår! Snyggt som fan ;) Sen hade jag ju min FETA klocka och min snygga döskalle ring!

klocka 1200:-

Ring 69:- eller om det var 79? ajja billigt iaf!

Jaa nu har jag ju typ visat vad jag har haft på mig idag? Förutom byxerna "leggins" det var iaf svarta med skinimations saker! och sen hade jag mina boots på fötterna ;)Nu så ska jag och Emil börja laga mat! Spagetti  och köttfärsås ;) haha enkelt och så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0