ajaa baja, inge godis innan mat. men ändå äter jag!

Inte en bra idé! Komer ju då inte få i mig nå mat nu när emil har slagit på kött med hans nya köttyxa ;) hihi
Är i Vansbro!

är i vansbro nu! Har inte haft nå tid att skriva idag men gör det nu ;) hihi Jag och emil fick låna mammas nya bil ;) så as bra! De behövde inte den den här helgen så eftersom de är i globen och kollar på idol finalen! så om man har tur så kanske man ser någon av de i teven ;) haha håller iaf lite utkik efter dom! lite! Kollar även på Vampire diare

I blge hittade jag lite smått och gått ;) Köpte en tröja inne på Jc! sen köpte jag och emil födelsedags present till Ida ;) Undra vad det kan vara? XD haha as söt är den iaf (A) får se vad hon tycker ;) Sen har jag även köpt klart julklapparna till syster min ;) Hoppas hon blir kanon glad (A) Och så har jag fått ett sms avi att min beställning  har kommit och att jag ska hämta ut det på posten ;) Toppen!

Eller hur är min tele snygg med bling bling på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0