22.39

hejsan bloggen ;) hihi

Sitter hemma hos Emma och myser =D Jag driker cocacola och äter godis medans emma och emil är helt inne i sitt playstation 3 spel XD hahah de skriker och härjar XD fast låter bättre nu när de är i samma lag och inte spöar varandra xD hahahah

Kvällen har spenderas hos mina flikor och pojkar ;) Trevligt trevligt! Handla, fixa och äta =D haha mumms ;) hihi vart taco och sen efterätt chiscake (A) love <3 Nu snor jag emmas dator och busar med ;) hihi

Nyår snart! snart firara jag och emil 2år som förlovade! shiiit två hela år? shises.... hhihi

Men skriver mer imorgon tror jag ;) jag blir nog iaf taxi ikväll/natt! ska till gränges och hämta upp lite flickor och pojkar ;) trevligt! hhihi savart taxi! Men nästa nyår så har jag och emil bestämt oss för att fira i vansbro XD Aldrig gjort det ju ;) typ dra med Emma och hennes pojkvänn som har släkt där ;)

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0