21 - Ett annat ögonblick

Önskar jag att jag var mindre igen. Tiden bara rinner iväg!

Gammal bild, jag kör och ör 15år och så äre Linnea jag skjussar!

Tiden går så fort! Jag ser så liten ut emot moppen!Kan ju även påpeka att jag hade den colaste moppen av mina kompisar ;) wöhööö!!! Min gick i 80km/h och alla ville testa åka på min ;) Min snygga kymco! var ju även lite busig då och snodde systers moppe och åkte på innan jag vart 15! hehe bus bus (A) Det var en annan vinröd moppe det!

 

Kan jag få bli liten igen? (A)




Kommentarer
Postat av: nadja

haha minns plötsligt att vi åkte på den där i hagge ;) under högstadie tiden hoho

2010-12-15 @ 18:16:36
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0