2012 the movie!

Yes! Jag är lite efter så ska se 2012 nu för första gången! hehe (A) Ajaa Bättre sent en aldrig! om prick 1vecka kvar sen så  kommer syster hem (A) åå så skönt att få krama om henne :O Mumms! hihi

Nu snart så ska jag värma på risgrynsgröt ;) As länge sen jag åt det :O Risgrynsgröt med sirap på ;) hehe min specialare det!

väldigt lätt sminkning vart det idag (= Bara maskara och ifylda ögonbryn (annars så syns de ju knappt!) haha och lockit hår så klart ;)

Berättade även för mamma idag vad jag önskar mig av henne och anders ;) hihi så jag tror vad jag kommer få i ett paket! hihi En GDH plattång ;) Kännde att jag vill ha en ny proffsig plattång! Undra  hur många jag har köpt i mitt liv? Har inte haft sönder någon av de, bara tröttnat på de (A) Den jag har nu är en björn axén plattis ;) As bra! Kanske ge bort den till kusinen min (= Min gammla jag hade innan björn axén har ida (emils syster) hahah hoppas bara att de finns i den färgen jag vill ha (lila eller turkost) mamma sa att de inte hade många kvar när hon köpte sin turkosa. Annars så får jag nog byta med mamma för hon har ju 2st sprillans nya GDH plattånger precis dom färgerna jag vill ha också ;) haha Otur för henne (A)


Måste hänga med på filmen nu ;) PUSSS
Jag älskar min syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0