Vart ingen cam^^ Suck i´t.....

Jag och cassi åkte till Elgiganten men den jag ville ha hade de inte hemma.. Typsikt så lär väl bli att ta en sväng till borlänge nästa vecka! Är ju ledig på Tisdan så kanske då ;) Måste iaf skaffa en så fort som möjligt! Nu har jag diskat, och damsugit lite och så håller jag på att tvätta! Sen äre nybäddat i sängen med helt nytt lakan så jag kommer sova som en bäbis inatt! Det bästa som finns är ju att krypa ner i sängen med nybäddat å mys <3 Längtar <3 Snart så ska jag fara ut till sörvik för att tigga mat som den bortskämda hund jag är ;) haha Ringde till pappa kvart i 6.. Det första han sa.... -Är du hungrig? Japp svara jag så blir att äta ute hos pappa och Anna ikväll ;) maaaaaat <3 Imorgon jobbar jag 09.50-16.05 och på söndag jobbar jag 11.50-16.00! Sen rullar det på igen på måndag! Idag är det prick 3 veckor tills Emil kommer hem (=

Nu lär jag dra till pappa så jag inte missar maten ;) hehe skulle vara illa^^







Är är då pappa som försöker härma alla "fjortisar" eller vvilka det nu är som gör dessa miner XD Finns sog en hel blandad kompot av människor som gör den minen ;) haha















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0