Varför vakna tidigt när man kan sova! Så typiskt.....

Vaknade 08.30 idag suck, nu när jag har chans att sova så vaknar jag as tidigt! Har bara legat i sängen och vridigt mig för om hopp att kunna somna om men icke så hände det!

nU KOLLAR JAG PÅ tEVE OCH DET ÄR jIMMS VÄRD, FYFAN VILKET BRA AVSNITT... AS KUL JU xd HAHA Hans älsta doptter ruby ska gå på sin första dejt! hehe aa precis kanon kul ;)

Idag så ska jag städa och så lär jag upp till stan, först rinta till Åhléns huvudkontor (går inte att ringa från min mobil) så ska in på mammas affär och sen vidare ner till Måbättre och boka ett pass (= Eftersom jag inte kommer in på deras hemsida och kunna boka det genom nätet "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0