Tröttttis! Slut och vill typ sova?

Har jobbat idag och dagen har gått fort (= Ful fart hela dagen ;) Love it! Nu kom jag hem för ett tag sen och tar av mig skorna och fyfan va skönt det var! Emil är inte hemma, han är just nu i badhuset i borlänga och badar med familjen sin (= Så avis! Vill också bada på äventyrs bad och åka ruschekaner och hoppa i vattnet :O Det är ju så kul XD haha Men hoppas att Emil har vågat lekt  nu iaf ;) Han som är en sån badkruka XD haha

Vart nya kjolen idag ;) hihi den är så söt!


Ikväll blir det bara mys med Emil! Hyra film och bara ta det lugnt! Så skönt att han är hemma och jag har sovit som en stock inatt när han har sovit intill mig (A) mmmm

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Åh fanns det en grå variant! det fanns det inte när jag köpte min. Snyggt ! :)

2010-08-30 @ 10:10:26
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0