Stress morgon! Inihelvetejaaa

har typ precis landat efter en stressig morgon! Ska nu snart stressa iväg till frisören! Milla och hennes egna salong ;) Ska vara där 09.15 så får köra som en dåre! Dagens kläder vart ett par jeans och en instoppad skjorta ;) så snyggt! hehe Efter frissan så blire att möta upp pappa och syster och få nått att äta sen upp till Falun och hällsa på farmor (= Och så tänkte jag att jag och cassi skulle våldgästa Emelie men så smart so  jag var så skulle jag ju inte skrivit det på bloggen så fick ett sms av Emelie _kommer ni hit imorgon? =D haha jaa så där var den våldgärstningen över så idag är vi iaf inbjudmna till att komma ;) haha Knas! Ajaa nu lär jag skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0