Snart är dagen slut!

Nu är det snart 1 timme och 30minuter kvar på denna 8a timmars jobb! Så skönt, har hunnit slängt i  mig mat också (som pappa kom med as gått som vanligt)..... Har läst lite och sopat lite golv! Och så har jag pratat med mamma ifall hon skulle kunna springa över med tamponger till mig XD kom på att har bara ågra få kvar och helt slut hemma också så då kom hon förbi med en hel del ;) Så nu klarar jag mig gått och väl! Intressant va? Men det är sånt som alla tjejer har? hahah Nyss var det en full kille in han hade sin svensexa så var skapligt full och så gick han runt i e randig tröja med ett numme på (ska väl se ut som en skurk i svart och vitt?) och så sa han att ha ska gå runt till alla affärer i Ludvika och höra om de kan sponsra med 1 kr så klart fick han 1 krona ;) haha Så jaa hoppas han får en rolig svensexa som "sista stunden som ungkarl?" haha ajaa as kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0