SLITER SOM ETT DJUR! Bra att vara envis, för ärligt så klarar jag av allt!


Vart på värdens tränin.... Har först satt upp 3st sko skåp i hallen och haft i alla mina skor som jag har framme vid dörren men alla de tog upp skåpen så funderar på vart alla mina andra skor ska ta vägen som ligger inkastade i min garderåb? humm.... Sen efter det tog jag tag i att få upp min spegel som är typ 2meter lång! Och det är svin tung men efter slit så fick jag upp den på väggen! Vart as mysigt så jag är kanon nöjd nu (A) Ni får en bättre bild imorgon när det är ljusare ute! Är så impad acv mig själv att jag klarat att sätta upp en as tung spegel på 2meter och jag har gjort exakt allt! Ojojj Nu lär pappa vara stålt över mig som inte behövde hans hjälp denna gång ;) haha <3

Så imorgon på min lediga dag så ska jag upp på stan och leta efter häng lås och så ska jag beslag ta ett föråd nere i källan! För jag ska ha ett och sett att det står ett tomt så då tar jag det! hehe (A)

Kommentarer
Postat av: Ponnysill

du ska då kämpa med allt när inte emil är hemma, jag skulle lätt väntat en vecka och låtit han fixat det ;)

2010-08-20 @ 22:07:36
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0