Ny design! Va tycks? ;)

Den nya designen!

Och den gammla!




Eller hur vart den nya grymt jävla snygg?
Har vart modell åt Johanna Tell.... Kanon duktig fotograf ;) Så vart en hel del fina bilder och kommer lägga upp de när jag får de ;) Men en ny header vart det iaf med en av de nya bilderna :) Hade as svårt att bestämma mig för vilken som jag skulle ha som header, fanns så mkt fina bilder XD


Och den här grymt bra texten vart ju ny också ;) haha jag och Johanna har haft det grymt mysigt idag! Vi har bakat blåbärrpaj (ockey då, johanna gjorde den och jag åt degen) hehe (A) Älskar DEG!

Nu snart blir det natti natti för börjar jobba imorgon 09.50-19.05

Kommentarer
Postat av: BRUSHAN

bra bild men du har lagt till världens fulaste text snitt på bilden, byt så blir de bra

2010-08-22 @ 22:07:13
Postat av: Nikoninan

Awe gumman dåe :D du som är så duktig modell ;) Hehe . Kul hade vi och det måste göras om snart! Skickar de bilder som är klara imorn (de som är bloggsmå) så får du de stora sen :)



sv: Bruschan: haha är du full det var ju assnyggt ;) !

2010-08-22 @ 22:28:32
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0