Nu tar jag ner musklerna från hyllan!

Nu har jag vart och "stor" handlat (= hehe.. Köpte sirap, necktariner och mjölk ;) hehe Det är min storhandling! Får fixa nå käk som finns i frysen eller så ;) Om jag orkar! Ikväll kl 18.00 så blir det steps med Nadja ;) Va fan länge sen ;) Men nu är jag på G och dags att ta tag i musklerna som nu för tillfället ligger uppe på hyllan men nu ska de allt ner ;)

Har tänkt mig att göra 5-minuters kola! Ska vara enkelt och gå snabbt och jag är så grymt sötsugen (= Cocklad är inge bra för hyn, värsta surt för nu när emil varit borta så länge så har jag ingen som säger åt mig när jag handlar (-köp inte det där du kommer ångra dej och bli sur sen när du ätit den) hehe saknar någon som säger det för nu äter jag choklad hela dagarna känns det som XD Iaf på jobbet! hehe Då trycker jag bara i mig! Inte bra, jag som har fått så mkt beröm av kunder av att de tycker att jag har så fin hy (A) Så söta de är =D Och lika att de tycker att jag har en riktigt fin ljus nyans på hyn (kan inte hålla med om det för jag vill vara brun...) men men man får leva i det man lever i! Ajaa nu lär jag ju sätta fart och göra mina koler innan jag svimmar av sötsug! hehe


Kommentarer
Postat av: nadja

hehe nej okej :p aja vi ses ikväll ;)

2010-08-10 @ 15:03:27
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: friida

fin blogg gmn:D<3

2010-08-10 @ 18:15:32
URL: http://fridaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0