Natt besök, som sover kvar =D <3

Jadu! Vem kan det vara? humm! Hon är svart och väldigt väldigt krulli... Joo det är min Vovve Disela <3 Min lilla svarta pudel <3 Var och snodde henne från mamma när jag var dit för att hämta mina nya skor men när jag kommer dit så var mamma inte hemma och inte häller mina skor! humm så då tog jag med mig disse hem för att jag inte ska behöva sova själv =D så smart jag är ;) Sen så kom mamma och Åsa över hit och så gick vi över gatan till pizzerian (jag åt ost & skink sallad inte alls min smak så satt och åt gurkan, annanasen, melonerna) och så fick jag mina nya skor och strumpor ;) wiee tack värdens bästa mamma<3

För en stund sen så var jag ute ocj gick men vart ingen lång vända för man vågar inte gå ute själv här i Ludvika! Förkommer en hel del våldtäckter och misshandlingar så nej fy! Även om jag har min stora pudel som vakthund så skulle hon bara krypa efter baken och vara livrädd! Hon är så  stor, en liten knähund vill säga :) Men hon gör ett bra sällskap! Nu har hon precis lagt sig i soffan och ska sova (= Skönare att ligga i soffan än på golvet!

Min prinsessa det där <3 Fast hennes rosa "jacka" är lite för stor ;) haha


Så det blir nog ingen lång sovmorgon imorgon, lär väl ut med min lilla prinsessa ;) hihi


Fast innan jag går och lägger mig så ska jag sätta mig framför teven och strecha (= var ett tag sen! Helt slut har jag vart... Somnade vid en 00.00 inatt och vaknade 11.00 så sovit i 11 timmar, det är inte dårligt det^^ hehe Så lär jag ju njuta av min lediga dag också ;)

Sitter med en av mina nya skor på! Intressant va? ;) haha Kan förklara hur de ser ut ;) det är ett par tygskor (oranga, stavning? men iaf samma färg som en apelsin) haha helt konstigt men de var så söta så (A) Blir nog så bra så bara jag gått in de, har så grymt lätt för att få skavsår.... as tråkigt och det gör ju grymt ont....



Natti gått folk!

Kommentarer
Postat av: nadja

ja häng med nästa vecka, tror det är step på tisdagen :)

2010-08-06 @ 12:36:23
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0