mm godis =D

Har precis vart och handlar lite mat och det slank med en påse lösgodis (A) hehe det första jag gjorde när det var betalt varatt stoppa en godis i mun och fyihelvete va gått det var (A) Kom på att jag inte köpt nå lösgodis sen innan Emil åkte till Thailand så det var så mummsigt gått! Sen vart det att hyra the Wolfman! Hoppas den är bra (= Någon som sett den?

Nu först blir det att fixa lite snabb mat och sen kika på film ;) Försöker även få tag på syster men hon svarar inte när jag ringer och jag måste verkligen skaffa Pierres nummer! haha För imorgon så ska pappa upp till Falun och frågade ifall jag och cassi vill med (= Vi ska först dit och hällsa på farmor som ligger in laggd i Falulasarett som blivit oppererad (gammal och skravlig är min farmor<3) men hon är en envis 81åring så det kommer gå bra, det måste gå bra <3 Sen efter det har jag tänkt våldgästa en kompis (Emelie) som har flyttat till falun och övergett en! huhu Och så måste jag ju få se hennes lägenhet ;) Sen så blire säkerligen shopping i falu staden ;) låter trevligt! Men innan det ska jag ju till frissan ;) Får se hur jag kommer hem imorgon.. Mörk, blond? lugg, lång lugg? ajaa bra fråga det tar vi imorgon och som sagt, det visar sig ;)


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Sv: åh okej ! vad bra ! :) det vore väldigt kul om du ville med eftersom du är så duktig!

Jag smsar dig när jag vet vilken tid och plats :) <3

det blir iaf på fredag som det ser ut nu :) <3

2010-08-30 @ 20:41:53
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

Jag har sett filmen! Men den är lite knepig..

2010-08-30 @ 22:46:02
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0