KLAR städat, typ?

Har städat rumpan av mig! Ojojj va det har gått undan här hemma ;) Bara skrivbordet kvar! Det finns så mkt papper och jox så lär införskaffa mig några permar! Är ju så dålig på att hålla koll på alla mina papper, de bara ligger här och där och sen vipps ner i papperskorgen.. ojdå.. Och så har jag satt dit nya soffkuddar ;) hehe Fast lite smått kvar här och där ändå! Men en bra bit på väg... En dag imorgon också ;) Så har jag snott åt mig ett föråd ;) Stod ju ett helt tomt där nere så då tog jag det! Och hängt dit värsta hänglåset.... Köpte ett idag, var slut på små så då vart det ett bamse stort... Men det passa så kanon bra! Men så funderar jag på hur jag ska ha det i hallen! Om jag ska köpa en klädhängare (betjänt) för har inte direkt platts med en sån där stor hatthylla som jag köpte nytt till andra lägenheten! Eller om jag bara ska sätta upp en "planka" men krokar (en snygg planka då ingen jag själv har gjort) hehe En svart då.. Men då är ju frågan! Hur fans ka alla mina jackor få platts "/


Ikväll kommer jag vara chaför åt mamma och Anders ;) Såå vi får se va jag kommer göra ikväll! En lugnt lördags hemma kväll utan gåttigått?

Kommentarer
Postat av: HANNAS

Sv: hehe okej ;D jag packar inför flytten, själv då? :)

2010-08-21 @ 18:59:07
URL: http://hannas.nu
Postat av: nadja

städat rumpan av dig haha, söt du är :D

2010-08-22 @ 14:17:19
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0