jag står på alla fyra och skurara golvet! Skulle vara en bra syn ;)

Men det var precis vad jag fick göra nu när jag kom hem från jobbet! KUL^^ Nå i äkel soptunnan i köket hade läkt så det stänk verkligen soper under diskoo.... fyfan va äkligt så jag har torkat och tog fram de starkaste rebgöringsmedel som jag hade hemma och skura.. fyfan va äkligt!

Just nu så ska jag koppla av innan jag ska ta tag i diskhögen som bara växer och växer! Fyfan men nu först så ska jag läsa nya solo tidningen som jag sprang in och köpte nu innan jag kom hem (= Sen äre disken och sen ikväll så blire grillat hos pappa och Anna ;D wiee så gått <3


Läsa tidning och tugga på päron! Mumms va jag är nyttig idag^^ Ska sluta äta godis igen! Har ju klarat av totalt 4 år så nu jäclar ska jag köra igång med det igen ;) haha Jag som är så sockerberoende!

I tidningen så fick man med sig 3stycka kajalpennor (bara slänga i sopan eller?) såna där billibillit är ju bara skräp! Eller är det? XD haha, jag brukar iaf aldrig använda sånt som följer med i tidningar XD

Nej ner med huve i tidningen och läs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0