Jag är så mät!

Shiit va jag är mätt nu! Helt proppad! 2dagar i rad nu! China town, inte illa fast vart ingen banana split idag för jag va så himmla mätt! hihi Ätit massa tårta och kakor hemma hos mamma när vi fira syster ;) wieee ojojj så var nära att ja knäppte upp kjolen på resturangen men kännde att det inte gick XD Nått jag alltid är dårlig på det är att ha så tajta klolar när jag äter ute att man knappt får i mig nått! hehe men men jag fick i mig en hel del ;)

cassi fick en hel del roliga grejjer ;) Utav mig och kompisarna fick hon en vågtång, parfym & body lotion (i samma parfym lukt) och massa grejjer till håret från Millas salong ;) Sen idag fick hon mer grejjer av mig, örhängen, halsband och en mugg ;) hihi Vart en dyr grejj för syster! Men men hur många gånger äre att ens syster fyller 20år ;) <3

HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS.......
Pappa och Anna ska åka till Stockholm på Onsdag men jag tycker att de kan åka ner på torsdag för jag är ledig på fredag för då kan jag följa med ner dit =D hihi HOPPAS <3
skulle vara mysigt (= Men har ju iaf planer om att åka ner till stockholm och ca 20 dagar (A) För om 26dagar kommer Emil hem =D Fyfan va jag längtar <3

Ser ni så glad jag var på säckgången =D Fyfan va jag kommer sakna min klass <3
HP07 <3

Kommentarer
Postat av: brur

mätt* ;)

2010-08-02 @ 18:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0