I stockholm!

Min älskade bästa vän har fått körkort idag ;) Är så stålt över min stora syster =D hihi love you baby <3 Så vart att åka till Stockhol så nu är vi hemma hos Maja och Tompa ;) Cassi körde ända till västerås sen våga hon inte köra nå längre när det vart massa olika filer och sånt så då fick jag ta över ratten och gasa på så vi skulle komma fram någon gång ;) Och tack och GUD för gps! Haha åkte rätt på en gång ;) Snälla kussin fick fixa den innan vi åkte så att rätt adress var inlagd så vi inte hamna helt åt fel håll :P så nöjd och syster är så duktig på att köra <3

Imorse så åkte jag till blge med Milla! Hittade på lite smått och gått ;)  tröjor och en "skylt?" typ.. hehe sen hem och hämta disse och så ta bilen till sporthallen där syster skulle börja sin uppkörning så han precis i tid och såg cassi när hon körde iväg ;) Och så efter ett tag kom hon springades med sitt papper i handen och jag sprang och krama om henne för att hon klarat det <3 min stora syster <3 (själv så har man haft körkortet i 1år i december) hihi Så imorgon blir det att försöka hitta till nå köpcentrum och shoppa ;) hihi


2 blondiner i en storstad ;) wieee <3 Får se om man kommer hem med en krockad bil ;) haha Nera det ska nog gå så bra! hihi sova ut och så imorgon så går ju emils plan från Thailand ;) hihi <3

Kommentarer
Postat av: Cassi

hehe vi är fan bäst snygging! vi klarade det kanon bra tack vare älskade gps ;) love u och tack så mycket!

2010-08-26 @ 10:25:56
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0