Hemma..........

Äntligen!!! Neraa ska snart sätta igång med städningen för det ser riktigt förjävligt ut.. ser inte nya soffan för där ligger alla nya kläder som jag köpt in (A) Dagen på jobbet har gått bra, och imorgon äre nya tag ;) Sen på måndag igen ;) hehe sen blire mer ledigt så får vi se vad jag kommer hitta på när jag blir stor! Fortfarande en bra fråga "/ humm....

Har precis tagit av mig sminket och kände hur skönt det var XD hehe Så ska snart hoppa i nå mysiga kläder också ;D Eller så ska jag tästa mina inköp ;) hehe Köpte ju en ny liten brun väska för någon dag sen och igår köpte jag mig en ny plångbok men vet inte hur jag tänkte för plångboken är för stor och får inte platts! Attans^^

Nu ringde ett konstigt nummer till mig om radio teve tjänsten (som håller koll på tevebetalnings lesensen) och ville höra hur jag har det om det betalas. "Jag bor ju hemma hos min mamma" så det där har ju inte jag någon koll om, -va heter din mamam sussane falk, fast skulle kunna tro att det är min lådsas far som står på de, va heter han då och så hittade hon hans namn och han betala så jaa.. Undra varför de ringde till mig :S humm ajaa... nu behöver de ju inte ringa mamma eller anders och störa ;D  ajaa knäppt!

Och nej jag bor inte hemma men står skriven hemma så min påst kommer hem till mamma så jaa (= Har mitt egna krypin ;)

Kommentarer
Postat av: EBBA

Åå vilken gullig header! Verkligen jättesöt! :D

Hoppas du har en bra kväll! (:

2010-08-14 @ 18:30:33
URL: http://ebbaloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0