Grillat hemma hos mammi!

Var kanon go mat så nu är jag mättis även om det var några timmar sen jag åt! Så kommer sova gått inatt! Åkte dit för att få mat helt oskinkat och "precis kommit ur duschen" och så var det inte bara familjen utan massa annat folk så jaa, ajaa jag är ju så snygg ;) haha Knas men maten var go, dricka cola i vinglas ;)

Gammal gammal bild på miG!

Efter maten gick vi alla ner till en brygga och myste, eller vi stod och kastade kottar till disse som var ner i vattnet hela tiden fast jaa sen fastnade hon ute på en sten för hon vågade inte hoppa i.. SÅ alla stod och locka på henen sen fick jag tag i en kvast för tänkte putta i henne men det gick inge bra så då höjde anders rösten så tillslut vågade hon hoppa i XD Knas vovven min <3

Älskar min lilla Disela <3



NATTI NATTI <3 Imorgon jobbar jag 12.00-16.05 sen är jag ledig tills måndag och börjar då 09.50...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0