Farför öppnas inte uyyerdörren när jag trycker på bilnyckeln?

Förståå... innan jag fatta att det inte gicjk att öppna yterdörren (in till lägenheten) med  bilnyckelN! Shitt så korkad man kan vara? hehe (A) bara stod där och tryckte på knappen men inget hände, myskoo^^

För övrigt så hare gått bra på jobbet och så, men imorgon blir ledigheter ;) wiee va härligt så då blir gymmet med bruttan Nadja ;) wieee <3 haha har inte tränat sen studenten (vilket syns och märks) Vart tog alla mina magmuskler vägen? humm, ajaa de tog nog semester ;)

Innan jag börja jobba så vart det ju china town med syster ;) Fyfan va maten är god där


Och så kom jag hem med en ny ring idag ;) As snygg och passa så jävla snyggt in med färgen på min tröja  (A) hihi Inte lätt att vara som mig!

hahahaha jag har så grymt korta fingrar så när jag inte har nå långa snygga naglar så ser de så korta och tjoka ut (A) hahahahah

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Hahahahah! Det gör jag också och man blir lika arg varje gång det inte går att öppna xD

2010-08-09 @ 22:18:30
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Jondaniella

Great idea make it site. Thank you.

2011-03-28 @ 10:39:18
URL: http://jondaniella.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0