Denna dryga dag går mot sitt slut!

Nu snart så ska jag gå och lägga mig! Ska bli så skönt och jag känner verkligen att jag behöver sova och vila nu! Det har vart en tuff dag  idag och helt trött! Skulle ha kunnat somnat stående bakom kassan.. tror inte nya chefen skulle uppskatta det (A) hehe Eller bode jag testa? Ne.. Är så nöjd med den nya Åhléns chefen! Hon är ung och riktigt duktig oc har huvet på skafft! Känns som om att det blir ordning och reda nu när hon tagit över! Det gillas ;) Hatar stökiga affärer! Idag köpte jag med mig hem ett par coola byxor, visar imorgon om jag hinner och en kjol (A) hihi så nöjd!


imorgon är det 2 veckor kvar till Emil kommer hem! Längtar så efter att få krama om min plutt <3 Vi har ALDRIG vart ifrån varandra så här länge och det är inte lätt när man är vana med varandras närhet hela tiden.. Under snart våra 3år så är det första gången vi vart borta ifrån varandra, det längsta tidigare var 2veckor (då jag var i Thailand).. Suck men tiden går fort och snart får jag träffa han =D  Det här söta klubban fick mig att gå upp i vikt också, när vi träffades vägde jag 46kg! hummm sen bara svipps.. faslt ligger runt 50 så inte så mkt över men har vart mer! haha Intressant va? öö nej^^

Nu så ska jag sova får det är en lång väg jag ska imorgon ;) hehe så ingen sovmorgon här nej!

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: tack så mkt sötis :)

2010-08-13 @ 08:11:34
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: SARASTiLLE

fin blogg :)

2010-08-13 @ 22:28:30
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: Ponnysill

ooooh du är en olycka ;)

2010-08-13 @ 22:36:11
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0