ajjj mina fötter! Ajaa ska man vara fin får man lida pin!

Det stämmer!!! haha jag har så grymt lätt att få skavsår (speciellt av nya skor, fast även äldre också) så idag var jag smart och satte på mig plåster innan jag fick skavsår ;) SÅ grymt smart jag var =D idag har jag jobbar 6timmar (ganska så skönt pass) och imorgon så skulel jag bara hoppa in på kvällningen för att de var en som vilel sluta tidigare (16.00-19.05) men idag frågade min chef om jag kunde börja 13.00 iställer så blir ett lika pass imorgon också ;) Egentligen så skulle jag inte ha jobbat någon dag denna vecka på Åhléns men de behövdes så vart 4a dagar denna vecka och på Fredag blir det jobb på elbyrån 10.00-18.00

Bara så ni alla vet! Jag älskar min stora syster enormt och hon är min idol! haha nästan iaf ;) men jag älskar henne och vet inte vad jag skulle vara utan henne :O Skulle inte vara Emelinda iaf!gå in på hennes blogg och kika ;) Tyck HÄR.....



Love you sis <3 you are the best<3

Kommentarer
Postat av: Cassi

hehe vad du är söt bästa du! du är min bästa vän och min andra halva, jag älskar dig mest! ingen cassi utan emmis!

2010-08-18 @ 20:04:02
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0